Retur
Politica de returnare
În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”: „Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptând data procurării. Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele fabricii), proprietăţile de consum, precum şi cu prezentarea bonului de casă și etichetei, care confirmă faptul procurării produsului, eliberat consumatorului împreună cu produsul vândut.”
Anularea comenzii este posibilă prin trimiterea unui email înainte de apelul consultantului, inclusiv apelul acestuia, sau până la ridicarea mărfii de către curier.
Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie) – DE CALITATE CORESPUNZĂTOARE NU POT FI ÎNLOCUITE CU UN PRODUS SIMILAR! (în conformitate cu Anexa la Legea nr.105 din 13.03.2003, privind protecția consumatorilor)
________________________________________
Condiții de returnare a produselor
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (bon fiscal, factură, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse).
În conformitate cu legislația în vigoare, azart.md își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care nu pot fi returnate cum ar fi: produse de lenjerie intimă, costume de baie, ciorapi.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nesigilată.
________________________________________
Încălțăminte
Pantofii trebuie să nu fie uzați pe talpă sau în interior, să nu prezinte zgârieturi sau pete, să aibă toate etichetele intacte și să fie returnați în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului.
Îmbrăcăminte
Produsele de lenjerie intimă, costumele de baie și ciorapii nu pot fi returnate.
Accesorii
Ochelarii de soare trebuie să fie returnați intacți, fără zgârieturi pe lentil sau urme de uzură. De asemenea, returul se face în ambalajul original, care este parte a produsului.
________________________________________
Modalități de returnare a bunurilor
Schimbul sau returnarea produselor în cazul procurării în magazinul online, are loc pe adresa Chișinău, strada M. Sadoveanu 42/6. Costurile de transport în condițiile returnării vor fi suportate de către client. Returul mijloacelor bănești urmează a fi efectuat în decurs de 14 zile din ziua primirii produselor returnate la depozitul de pe adresa menționată, în același mod în care au fost plătite pentru bunuri.
Clientul se obligă să notifice azart.md intenția de a returna produsele achiziționate, prin telefon la numărul 078080116 în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, poate refuza coletul.
Informațiile necesare care trebuie furnizate pentru returul comenzilor:
1. data expedierii comenzii;
2. numărul comenzii;
3. numărul de telefon transmis la plasarea comenzii.
________________________________________
Produse primite cu defecte
În cazul în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un alt produs similar. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea lui. Dacă nu este posibilă înlocuirea articolului cu unul identic, se va restitui contravaloarea acestuia.