Retur

Politica de returnare
În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”: „Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptând data procurării. Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele fabricii), proprietăţile de consum, precum şi cu prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul procurării produsului, eliberat consumatorului împreună cu produsul vândut.”

Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie) - DE CALITATE CORESPUNZĂTOARE NU POT FI ÎNLOCUITE CU UN PRODUS SIMILAR! (în conformitate cu Anexa la Legea nr.105 din 13.03.2003, privind protectia consumatorilor)

Condiții de returnare a produselor
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise, în ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (bon fiscal, factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie în aceeasi conditie ca la primire: fară defecte (cu exceptia viciilor ascunse).
În conformitate cu legislația în vigoare, azart.md își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, nu pot fi returnate cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nesigilata.

Incaltaminte
Pantofii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului.

Imbracaminte
Produsele de lenjerie intima, costumele de baie si ciorapii nu pot fi returnate.

Accesorii
Ochelarii de soare trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in ambalajul original, care este parte a produsului.

Modalități de returnare a bunurilor
Schimbul sau returnarea produselor în cazul procurării în magazinul on-line, are loc pe adresa Chișinău, strada Mihail Sadoveanu, nr.42/6. Costurile de transport în condițiile returnării vor fi suportate de către client. Returul mijloacelor bănești urmează a fi efectuat în decurs de 14 zile din ziua primirii produselor returnate la depozitul de pe adresa mentionata, în același mod în care au fost plătite pentru bunuri.

Clientul se obliga sa notifice azart.md intentia de a returna produsele achizitionate, prin telefon la numarul 022 011 004 in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, poate refuza coletul. Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru returul comenzilor:
• data expedierii comenzii;
• numarul comenzii;
• numarul de telefon transmis la plasarea comenzii;

Produse primite cu defecte
În cazul în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un alt produs similar. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea lui. Daca nu este posibilă înlocuirea articolului cu unul identic, se va restitui contravaloarea acestuia.